Længere leveringstid under Black Week | Forlænget returret indtil 17. januar

Returneringer & Ombytninger

FORKERT ELLER BESKADIGET VARE

Hvis vi har sendt en forkert vare, eller hvis dit produkt leveres i dårlig stand, kan du sende en e-mail til customerservice@tretornsweden.com med et digitalt billede af den beskadigede eller forkerte vare og emballagen. Indtast følgende i meddelelsen: dit ordrenummer, forsendelses-ID eller varenummer, en kort beskrivelse af årsagen til returret, og om du ønsker et erstatningsprodukt eller pengene tilbage.

Send din anmodning inden 30 dage efter modtagelsen. Din anmodning vil blive behandlet inden for 48 timer, og du vil modtage en e-mail, der bekræfter ønsket om pengene tilbage eller en ombytning. Hvis du vælger at få pengene tilbagebetalt, vil du få de fulde omkostninger ved varen og forsendelsen refunderet. Efter en retur er blevet behandlet, kan der gå op til 14 dage, før du modtager en refusion.

RETURNERINGER & OMBYTNINGER

Du har 30 dages returret fra den dag, du modtager produktet. Et returebyr på 49DKR tillægges alle returer.

Vi antager, at produktet er originalt, ubrugt og med alle mærker og/eller emballage intakt. Husk, at hvis du har købt gummistøvler eller sneakers, er skotøjsæsken en del af produktet. Skriv derfor ikke direkte på kassen. Hvis vi får kasser tilbage, der er ødelagte, vil der blive opkrævet et gebyr på 200 DKR, ligesom returneringen helt kan afvises.

Sådan returnerer du en vare:

1. Udfyld returformularen.

2. Pak varen/varerne, meget gerne i den originale emballage.

3. Spor din pakke på UPS.com ved hjælp af den sporingskode, som er angivet på pakkens adresselabel, samt på ordrebekræftelsen, du har modtaget fra os via e-mail (nummeret begynder med 1Z5621VF...).

4. Klik på "Returnér din pakke".

5. Vælg returårsag. Klik derefter på "Send".

6. Klik på "Print label". Bemærk venligst følgende: Klik ikke på "Udskriv til termisk printer".

7. Gem den PDF-fil, som blev genereret, og udskriv den.

8. Sæt den nye adresseseddel på pakken og ring til UPS for afhentning.

9. Udfyld returformularen, der blev sendt til dig med dit produkt. Hvis du ikke kan finde returformularen, kan du sende en e-mail til support@tretornsweden.com.

Så snart vi har modtaget returneringen, sender vi en e-mail bekræftelse via Klarna.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, kan du vælge at sætte fakturaen på pause, når du er logget ind på Klarna. Du pauser fakturaen ved at gå til den i Klarna og trykke på 'Rapportér retur'. Det betyder, at fakturaen ikke skal betales under returneringsprocessen. Hvis du har returneret hele din ordre, fjernes Klarna-fakturaen. Hvis du har returneret dele af din ordre, opdaterer vi fakturaen med det nye beløb, der skal betales.

Ombytninger
Vær venligst opmærksom på, at ombytninger ikke er mulige, du skal derfor returnere din pakke til os og placere en ny ordre.

ÆNDRINGER TIL DISSE REGLER OG VILKÅR

Vi forbeholder os rettighederne til at ændre eller modificere disse vilkår og betingelser. Ændringer og variation i disse vilkår og betingelser foretaget af Tretorn vil fremgå her, og vil have omgående effekt. Brugere af denne hjemmeside anbefales derfor at tjekke vores vilkår og betingelser med jævne mellemrum.

Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende vores vilkår og betingelser, kan du kontakte os via e-mail på support@tretornsweden.com.