Længere leveringstid under Black Week | Forlænget returret indtil 17. januar

Retur

Retur

Hvordan foretager jeg en returnering/ombytning?

Vi har 30 dages returret fra den dag, du modtager produktet.

Produktet skal være i original ubrugt stand, med etiketter på plads og/eller ubrudt emballage. Bemærk venligst, at hvis du har købt gummistøvler eller sko, er æsken en del af produktet. I tilfælde af beskadiget pap vil der blive tilføjet et gebyr på 200 DKR, eller returneringen vil blive annulleret.

Hvis du skifter produkt/størrelse, skal du afgive en ny ordre, når du returnerer. Tilbagebetalingen vil derefter ske til den betalingsmetode, du valgte, da du bestilte.

Udfyld den medfølgende returformular, og send den i pakken. Vi foreslår, at du returnerer dit køb i den originale pose eller kasse, det blev leveret i. Brug den returlabel, der fulgte med din ordre, og sæt den på pakken.

Tag pakken med til dit nærmeste posthus, og bed altid om en kvittering for din returnering.

Returnering

Det koster 49 DKR at returnere. Gebyret trækkes fra din tilbagebetaling.

Sådan returnerer du en vare:

1. Udfyld den returformular, der fulgte med din pakke.

2. Pak de(n) vare(r), du ønsker at returnere.

3. Sæt den returlabel på, som du har modtaget.

5. Ring til UPS for at bestille en afhentning eller returnere pakken på dit nærmeste UPS Access Point. Gem sporingsnummeret.

Hvis du ikke kan finde returformularen, kan du kontakte vores kundeservice.

Så snart vi har modtaget returneringen, sender vi en e-mailbekræftelse via Klarna.

Hvis du har valgt faktura som betalingsmetode, kan du vælge at sætte fakturaen på pause, når du er logget ind på Klarna. Du sætter fakturaen på pause ved at gå til den i Klarna og trykke på 'Rapporter retur'. Det betyder, at fakturaen ikke behøver at blive betalt under returprocessen. Når returneringen er registreret, opdaterer vi fakturaen med det nye beløb, der skal betales.

Ombytning

Bemærk venligst, at ombytning ikke er mulig, du skal returnere pakken til os og lave en ny ordre.

Adresse for returnering

Alle returneringer skal sendes tilbage til:
Tretorn Sweden AB
Garnisonsgatan 51
254 66 Helsingborg, Sweden

Ofte stillede spørgsmål:

Hvornår får jeg pengene tilbage?

Når du har returneret en vare, kan der gå op til 14 dage, før du får pengene tilbage. Tilbagebetalingen sker til den betalingsmetode, du valgte, da du bestilte.

Kan jeg sætte min faktura på pause i tilfælde af en returnering?

Du kan sætte din faktura på pause ved at logge ind på Klarna og klikke på rapporter retur. Så opdaterer vi fakturaen med det nye beløb.

Kan jeg beholde min rabat, når jeg bytter?

Når du skifter produkt/størrelse, afgiver du en ny ordre, når du har returneret den. Herefter refunderes beløbet til den betalingsmetode, du valgte, da du afgav din ordre. Hvis du vil beholde en eventuel rabat, bedes du kontakte supporten.

ÆNDRINGER AF DISSE VILKÅR OG BETINGELSER

Vi forbeholder os ret til at ændre eller variere disse vilkår og betingelser til enhver tid, og enhver revision vil erstatte disse vilkår og betingelser. Eventuelle ændringer eller variationer af disse vilkår og betingelser foretaget af Tretorn vil blive offentliggjort her og vil have øjeblikkelig virkning. Brugere af denne hjemmeside rådes derfor til regelmæssigt at gennemgå vores vilkår og betingelser for ændringer.

Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende vores vilkår og betingelser, bedes du kontakte vores kundeservice.