Bestil 16. dec for levering før jul | Forlænget returret indtil 17. januar

Levering

Levering

Hvad sker der, når jeg afgiver min bestilling?

Betaling sker via Klarna. Når ordren er afgivet, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail, og så snart din ordre har forladt vores lager, modtager du en ny bekræftelse. Den indeholder alle dine forsendelses- og returoplysninger og et sporingsnummer.

Vi har en normal leveringstid på 2-5 arbejdsdage. Forsendelsesomkostninger på 49 DKR vil blive tilføjet til alle ordrer.

Ofte stillede spørgsmål og svar:

Hvordan betaler jeg?

Betaling kan ske med alle større betalingskort og håndteres af Klarna. Betalingen trækkes fra din konto, når ordren afsendes fra os, og du bekræfter, at det anvendte kort er dit eget, eller at du har fået særlig tilladelse af kortholderen til at bruge det. Alle kortholdere er underlagt kontrol og verifikation af kortudstederen. Hvis de nægter at bekræfte betalingen til os, er vi ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser eller manglende levering. Vi gør alt for at sikre, at vores hjemmeside er sikker.

Hvornår ankommer min pakke?

Du vil modtage en bekræftelse, så snart din ordre forlader vores lager, inklusive alle forsendelses- og returoplysninger og et sporingsnummer. Vi har en normal leveringstid på 2-5 arbejdsdage.

Kan jeg ændre min ordre/leveringsadresse?

Når du har afgivet din ordre, kan der ikke foretages ændringer. Hvis noget er gået galt, bedes du kontakte support.

Kan jeg annullere min ordre?

Forudsat at ordren ikke er afsendt, kan vi muligvis stoppe ordren. Kontakt venligst vores supportteam med det samme. Hvis en ordre er blevet sendt, kan vi ikke annullere den.

Hvor er min ordrebekræftelse?

En bekræftelse af din ordre bliver altid sendt til den e-mailadresse, du har angivet. Det kan skyldes, at den er havnet i din junk mail-boks. Hvis du har indtastet en forkert e-mailadresse, kommer bekræftelsen ikke frem.

Jeg har en rabatkode. Hvordan bruger jeg den?

Du aktiverer din rabatkode, før du betaler. Bemærk venligst, at vi ikke kan tilføje rabatten, efter at du har afgivet din ordre.

Min rabatkode virker ikke?

Det kan skyldes et af følgende:

1. Koden er ikke længere gyldig.

2. Du har stavet koden forkert, tilføjet et mellemrum osv.

3. Du forsøger at kombinere rabatkoden med andre tilbud.

PRISPOLITIK

Priserne på hjemmesiden er i Danske kroner og er inklusive moms til gældende sats.

Produktpriserne fastsættes i begyndelsen af ​​hver sæson ved hjælp af eksisterende valutakurser. Disse priser kan ændres, hvis den gældende valutakurs ændres, før din ordre er accepteret, eller hvis varernes pris bliver nedsat i salgsperioden.

Hvis du er en kunde, hvis kreditkort ikke er omfattet af vores valutaer, beregnes slutprisen i overensstemmelse med gældende valuta den dag, hvor dit kreditkortselskab behandler transaktionen.

ÆNDRINGER AF DISSE VILKÅR OG BETINGELSER

Vi forbeholder os ret til at ændre eller variere disse vilkår og betingelser til enhver tid, og enhver revision vil erstatte disse vilkår og betingelser. Eventuelle ændringer eller variationer af disse vilkår og betingelser foretaget af Thevea vil blive offentliggjort her og vil have øjeblikkelig virkning. Brugere af dette websted rådes derfor til regelmæssigt at gennemgå vores vilkår og betingelser for at se, om de er ændret.

Hvis du har yderligere spørgsmål om vores vilkår og betingelser, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.