Leveringstid 2-5 hverdage | 30 dages returret

Privatlivspolitik

INDHOLDSFORTEGNELSE

1. Baggrund
2. Definitioner
3. Databehandler
4. Oversigt over behandlingen af dine
persondata
5. Hvorfor behandler vi dine
persondata?
6. Hvilke persondata behandles og i henhold til hvilket retsgrundlag
7. Sociale platforme
8. Børns persondata
9. Hvor længe lagres dine persondata?
10. Cookies
11. Dine rettigheder
12. Samtykke til behandling af persondata
13. Profilering
14. Til hvem overfører vi dine persondata?
15. Hvordan beskytter vi dine persondata?
16. Tilsyn og overholdelse
17. Vilkår og betingelser for tredjepart
18. Ændring af privatlivspolitik
19. Kontakt os

1. Baggrund

Vi værdsætter dit privatliv, og som kunde skal du altid kunne have tillid til vores forpligtelse med at beskytte dit privatliv.

Denne politik (“privatlivspolitik”) er udarbejdet for at informere dig om, at Thevea Brands Group AB - Tretorn Sweden AB, Racqet International AB og Friluftsvaror Intrade AB (”Thevea”, ”vi”, ”os”) behandler dine persondata på en lovlig, meningsfuld og sikker vis. Privatlivspolitikken beskriver, hvordan Thevea behandler dine persondata, og hvilke rettigheder du har i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (EU) 2016/679 med tilhørende overholdelsesbestemmelser og tillægsbestemmelserne om databeskyttelse ("GDPR").

Privatlivspolitikken er gældende, når (i) Thevea leverer varer og services til dig, og når du køber en vare fra vores domæne, Tretorn.com ("Tretorn.com"), (ii) når vi udsender vores nyhedsbrev, generelle og tilpassede tilbud og andre lignende marketingtiltag, (iii) i kundeservicesager og i vores produktudvikling og (iv) i andre former for kontakt med os via Tretorn.com, via sociale platforme, e-mail eller telefon.

I forlængelse af denne privatlivspolitik, vil vores Købsbetingelser & Vilkår gælde, når der handles fra Tretorn.com.

2. Definitioner

I denne privatlivspolitik omfatter udtrykket "persondata" oplysninger, som kan forbindes med en identificeret eller identificerbar fysisk person, herunder navn, adresse, CPR-nummer, fødselsdato, kreditkortnummer, e-mail, telefonnummer, ordrehistorik og IP-adresse.

I denne privatlivspolitik beskriver vi, hvordan vi behandler dine persondata. Udtrykket "behandling" omfatter, hvordan vi registrerer, gemmer og sender mails og på andre måder anvender dine persondata som beskrevet i denne privatlivspolitik.

3. Databehandler

Tretorn.com drives af Thevea Brands Group AB, org.nummer 559271-8240, med postadressen 2005, 250 02 Helsingborg. Thevea Brands Group AB fungerer som databehandler af dine persondata.

4. Oversigt over behandlingen af dine persondata

Nedenfor finder du et resumé af behandlingen af persondata. vi beskriver også behandlingen i detaljer i asnit 5, 6, 7, 8 og 9 i denne privatlivspolitik.

FormålKategorier af persondataRetsgrundlagTilbageholdelsesperiode

Til salg og levering af varer og services

• Kontaktinformationer

• CPR-nummer

• Kort- og betalingsdetaljer

• Betalingshistorik

• Kreditreferencer

• Informationer omkring køb

• Leveringsnummer

• Ordrenummer

Udførelse af kontrakt/aftale.

36 måneder eller længere efter køb eller længere for garantiforpligtelser.

For at kunne markedsføre Tretorn og tilbyde dig nyhedsbreve, der inviterer til arrangementer, særtilbud og personlig marketing.

• Kontaktinformationer

• CPR-nummer

• Køn

• IP-adresse

• Søge- og klikhistorik samt ordre- og købshistorik

Retfærdig interesse.

Samtykke.

36 måneder efter køb.

Indtil du trækker dit samtykke tilbage.

For at yde kundeservice, produktudvikling og service.

• Kontaktinformationer

• CPR-nummer

• Købsdetaljer og kommentarer, hvis der er nogle

• Informationer efter brugerundersøgelser

Retfærdig interesse.

Op til 36 måneder efter at dine sager er lukket, alt afhængigt af din sag.

For at overholde lovmæssige krav, såsom loven om bogføring og lov om hvidvaskning af penge.

• Kontaktinformationer

• CPR-nummer

• Købshistorik

• Korrespondance

• Købsdetaljer og andre kommentarer, hvis der er nogle

Juridisk forpligtelse.

Så længe loven kræver det.


5. Hvorfor behandler vi dine persondata?

Thevea behandler dine persondata til forskellige formål. Sammenfattende er formålet med processen at:

Levere varer og tjenesteydelser og gennemføre købskontrakten med dig efter din ordre;

​Muliggøre en generel kundeservice (kvalitetssikring, statistik, marketing og kundeanalyser og forretningsudvikling) og kundeservice, når du f.eks. tager kontakt til vores kundeservice via e-mail eller telefon;

Give information om begivenheder, udsende nyhedsbreve og generelle og tilpassede tilbud via mail og e-mail;

Give dig information og holde kontakten med dig via de sociale platforme;

Styre deltagelse i konkurrencer og arrangementer

Forebygge svig og udføre risikostyring; og

Overholde gældende lovgivning.

Vi indsamler kun persondata, der kræves til de formål, der er beskrevet i denne privatlivspolitik. Hvilke persondata vi indsamler om dig, afhænger, af hvilke af vores varer og tjenester du har anmodet om, bestilt eller købt, eller hvordan du har været i kontakt med os.

Thevea indsamler persondata, når du gør brug af Theveas tjenester, såsom køb eller besøg på Tretorn.com, eller når du kontakter Thevea via vores kundeservice.

Ud over de persondata du selv videregiver, eller som vi indsamler, når vi leverer vores varer og tjenester, kan vi også indsamle persondata fra en tredjepart. Disse tredjeparter varierer fra tid til anden, men omfatter udbydere af adresseoplysninger fra det offentlige register for at sikre, at vi har de rigtige adresseoplysninger, og kreditvurderingsbureauer eller -banker, der giver os kreditreferencer eller detaljer for bekæmpelse af hvidvaskning af penge. Desuden benytter vi marketingnetværk, måleværktøjer og tredjeparter, der hjælper Thevea til at forstå brugerens adfærd og præferencer. For eksempel kunne en annoncør give Thevea oplysninger om, hvad der skete efter at have klikket på en annonce, så vi hos Thevea kunne måle annonceeffektivitet og blive mere relevant for dig som kunde.

Når du bliver bedt om at levere dine persondata, eksempelvis i forbindelse med et køb, kan du vælge at takke nej til at videregive oplysningerne. Hvis du vælger ikke at levere de persondata, der er nødvendige for at få adgang til et bestemt produkt eller en tjeneste, kan det medføre, at du ikke kan gennemføre dit køb eller din bestilling, eller at vi ikke er i stand til at opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde.

Desuden indsamler vi persondata ved brug af cookies (små tekstfiler gemt på din enhed) på Tretorn.com. Vi gør dette for at optimere Tretorn.com og vores online tjenester, så vi kan give dig den bedst mulige kundeoplevelse samt tilbyde dig personlige tilbud. Læs mere om vores brug af cookies i afsnit 10.

6. Hvilke Persondata behandles og i henhold til hvilket retsgrundlag?

TIL KØB, ORDRE OG BESTEMTE FORMER FOR MARKETING

Persondata, som vi behandler, når du gennemfører et køb eller en bestilling på Tretorn.com, er:

(I) FORNAVN OG EFTERNAVN;

(II) FAKTURERINGSADRESSE OG LEVERINGSADRESSE;

(III) TELEONNUMMER;

(IV) E-MAIL;

(V) CPR-NUMMER;

(VI) KONTO- OG BETALINGSDETALJER;

(VII) BETALINGSHISTORIK;

(VIII) KREDITREFERENCER;

(IX) LEVERINGSNUMMER;

(X) ORDRENUMMER;

(XI) KØBSHISTORIK;

(XII) KØN; OG

(XIII)IP-ADRESSE OG INFORMATIONER VEDRØRENDE DIn BRUG AF TRETORNORN.COM, SÅSOM HVILKE PRODUKTER OG/ELLER SERVICES SOM DU VAR INTERESSERET I, SØGE- OG KLIKHISTORIK OG DIN ORDREHISTORIK OG KØBSMØNSTER.

Behandlingen af persondata er nødvendig for Thevea, der står for salg og levering af varer og tjenesteydelser og dermed gennemfører købsaftalen med dig.

Vi behandler dit CPR-nummer for at sikre en sikker identifikation af dig som person eller dine persondata. Brugen af ​​CPR-nummer til sikker identifikation er også den eneste garanti for, at værdifulde dokumenter ikke ender i de forkerte hænder og kun anvendes af den rigtige person. Vi minimerer altid brugen af ​​dit CPR-nummer så meget som muligt.

Persondata kan også benyttes, når du får tilbud med fordele, såsom rabatter, generelle og personlige tilbud, invitationer til arrangementer, gaver og andre tilbud, som vi anser for at være interessante for dig, og som du kan have gavn af. Vi baserer denne proces på vores berettigede forretningsinteresse, så vi kan tilbyde dig gunstige tilbud og en bedre kunde- og indkøbsoplevelse. Her har vi vurderet, at processen ikke involverer følsomme persondata, og vi har en klar kommerciel interesse i at markedsføre vores produkter og tjenester til dig som kunde. Du kan til enhver tid kontakte os for at afmelde dig til enhver markedsføring som beskrevet nedenfor eller følg linket i e-mailen.

NÅR DU HAR ANMODET OM NYHEDSBREV OG TILBUD

Den persondata, vi behandler, når du har anmodet om nyhedsbrev og andre tilbud, er:

(I) FORNAVN OG EFTERNAVN;

(II) FAKTURERINGS- OG LEVERINGSADRESSE;

(III) TELEFONNUMMER;

(IV) E-MAIL;

(V) CPR-NUMMER;

(VI) KØN;

(VII) HVILKE NYHEDSBREVE DU HAR INTEAGERET MED, OG HVILKE BEGEVINDEHEDER DU HAR REGISTRERET DIG SOM DELTAGENDE I;

(VIII) IP-ADRESSE; OG

(IX) INFORMATION VEDRØRERENDE DIN BRUG AF TRETORN.COM FOR EKSEMPEL MED VARER OG/ELLER SERVICES, DU HAR VIST INTERESSE I, OG DINE ORDRE- OG KØBSMØNSTRE.

NÅR DU HAR TILMELDT DIG VORES NYHEDSBREV, HVILKET INKLUDERER EKSKLUSIVE TILBUD, INFORMATION OMKRING PRODUKTLANCERING ETC., UDFØRES BEHANDLINGEN AF PERSOnDATA MED DIN ACCEPT.

FOR KUNDESERVICE, PRODUKTUDVIKLING OG SERVICE

Persondata, vi behandler, når du kommunikerer med os, er:

(I) Fornavn og efternavn;

(II) Fakturerings- og leveringsadresse;

(III) Telefonnummer;

(IV) E-mail;

(V) CPR-nummer;

(VI) Detaljer om køb og klager;

(VII) Information efter kundeundersøgelser; og

(VIII) IP-adresse og information vedrørende din brug af tretorn.com, for eksempel med varer og/eller services, og din ordre- og købehistorik samt købsadfærd.

Behandlingen af persondata er nødvendig for, at Thevea kan yde en god service via vores kundesupport, udvikle vores tjenester og produkter og undersøge eventuelle potentielle klager og dermed imødekomme vores berettigede interesse i at håndtere kundesupportsager og udvikle vores forretning ad en effektiv vej.

OPFYLDELSE AF DE JURIDISKE KRAV

Nogle af de persondata, Thevea indsamler, benyttes til at opfylde juridiske forpligtelser i henhold til lovkrav, retskendelser eller statslige beslutninger. Sådanne krav kan omfatte produktansvar og produktsikkerhed, herunder produktion af kommunikationsmateriale og information til offentligheden og kunder om produktadvarsler og produktgenkaldelser, i tilfælde af bl.a. mistanke om et defekt eller skadeligt produkt. Det kan også kræves af loven om bogføring (1999: 1078) eller hvidvaskning af penge (2017: 630). Persondata, der behandles, for at Thevea kan opfylde sine juridiske forpligtelser, er som regel:

(I) Fornavn og efternavn;

(II) Telefonnummer;

(III) Betalingshistorik;

(IV) E-mail;

(V) CPR-nummer;

(VI) Korrespondance med dig; og

(VII) Detaljer vedrørende køb, eksempelvis hvilke varer du har købT, og kommentarer.

7. Sociale platforme

Thevea benytter Facebook og Instagram som kanaler for at komme i kontakt med kunderne og markedsføre og informere om vores produkter og tjenester. I forbindelse med dette er Thevea den dataansvarlige for publikationer og informationer, der indeholder persondata, kommentarer, billeder og videoklip, der er indsendt af dig på sociale medier. Thevea beder brugere om at rapportere stødende indhold til os, hvorefter vi straks vil fjerne et sådant indhold. Thevea kan således fjerne ethvert indhold fra de sociale platforme, vi anser for at være stødende.

8. Børns persondata

Thevea indsamler ikke med vilje persondata fra børn under 16 år, medmindre en forælder/værge har givet deres samtykke til behandlingen. Skulle vi opdage, at et barn under 16 år har givet os persondata uden samtykke fra en forælder/værge, vil vi straks slette disse. Hvis du bliver opmærksom på, at et barn har givet deres persondata til os uden samtykke fra en forælder/værge, beder vi dig om at kontakte os, så vi kan foretage passende foranstaltninger.

9. Hvor lang tid opbevarer vi persondata?

Dine persondata gemmes kun så længe, vi har brug for dem til at opfylde det formål, som persondataene blev indsamlet til i overensstemmelse med denne privatlivspolitik.

Eksisterende kunders persondata gemmes kun til markedsføringsformål i 36 måneder efter sidste køb. Hvis du ikke ønsker, at vi opbevarer persondataene til markedsføringsformål i denne periode, er du velkommen til at (i) kontakte os og gøre indsigelse mod behandlingen eller (ii) følge linket i de respektive e-mails.

Når du har givet dit samtykke til at modtage tilbud fra os, behandler vi dine persondata til det pågældende formål, indtil du afmelder dig eller meddeler os, at du tilbagetrækker dit samtykke til at modtage tilbud. Du kan gøre dette ved at (i) kontakte os eller (ii) følge linket i e-mailen.

Persondata, der er blevet leveret i kontakt med kundeservice og andre kanaler og ej fører til køb, slettes senest 36 måneder efter, at sagen er lukket.

Persondata, der er nødvendige for at opfylde garantiforpligtelser, krav og klager, opbevares så længe som nødvendigt, for at vi kan opfylde vores forpligtelser.

For at gøre det muligt for Thevea at opfylde de lovmæssige forpligtelser eller forsvare vores egne juridiske interesser (i tilfælde af en retlig proces) kan vi gemme persondata i en længere periode. Persondata gemmes dog aldrig længere end nødvendigt eller som lovbestemt for hvert formål.

10. COOKIES

Thevea anvender cookies til at levere en skræddersyet og nem online oplevelse for at aktivere e-mails med tilpassede annoncer og tilbud om at forbedre din oplevelse med Theveas tjenester. Theveas bruger cookies på Tretorn.com og til Theveas tjenester. I vores cookiepolitik forklarer vi yderligere, hvordan vi bruger cookies, og hvilke valg du kan foretage.

11. Dine rettigheder

Du har ret til at få en registerindsigt i de oplysninger, vi har indsamlet om din person. Nedenfor får du et overblik over de rettigheder, du kan påberåbe dig ved at kontakte os. Du finder vores kontaktoplysninger sidst i denne privatlivspolitik.

Ret til adgang

Du har ret til at anmode om gratis information om den behandling, vi udfører vedrørende dine persondata. Du har også ret til at modtage en kopi af de persondata, vi behandler om dig. Denne anmodning skal ske skriftligt med en præcisering af, hvilke oplysninger du anmoder om adgang til. Vi svarer på din anmodning uden unødig forsinkelse.

Hvis vi ikke kan opfylde din anmodning om adgang til de data, du vil have adgang til, giver vi dig en uddybende forklaring. Kopien af ​​dine persondata vil blive sendt til din hjemmeadresse, medmindre andet er aftalt skriftligt. For at bekræfte din identitet efter anmodning fra dig kan vi kræve yderligere oplysninger samt ID.

Ret til korrektion (Berigtigelse)

Som databehandler er Thevea ansvarlig for, at de persondata, vi behandler, er korrekte. Hvis du informerer os om, at de persondata, du har givet os, ikke længere er korrekte, vil vi rette op på dette hurtigst muligt.

Ret til at få slettet oplysninger (Ret til at blive Glemt)

Du har ret til at anmode Thevea om at få slettet dine persondata uden unødig forsinkelse. Persondata skal slettes i følgende tilfælde:

Hvis persondataene ikke længere er nødvendige for det formål, de blev indsamlet til;

Hvis du har trukket dit samtykke tilbage, og behandlingen kun skyldes samtykke på et juridisk grundlag;

Hvis behandlingen kun er til direkte markedsføring, og du protesterer mod behandlingen af ​​dine persondata til dette formål;

Hvis du gør indsigelse mod behandlingen af ​​persondata efter en interesseafvejning, og din interesse går forud for vores;

Hvis dine persondata ikke er blevet behandlet i overensstemmelse med GDPR; eller

Hvis en sletning er påkrævet for at opfylde en juridisk forpligtelse.

Der kan være forpligtelser, som forhindrer os i straks at slette alle dine persondata. Disse forpligtelser følger gældende lovgivning vedrørende eksempelvis bogføring. Hvis visse persondata ikke kan slettes på grund af gældende lov, sikrer vi, at dine persondata kun anvendes til at opfylde sådanne juridiske forpligtelser og ikke til andre formål

Ret til begrænsning af forarbejdning

Du har ret til at anmode om, at Thevea midlertidigt begrænser behandlingen af ​​dine persondata. En sådan begrænsning kan ske i følgende tilfælde:

Hvis du mener, at de persondata, vi har på dig, ikke er korrekte, og du har anmodet om en rettelse;

Når behandlingen af ​​dine persondata ikke er i overensstemmelse med GDPR, men du ikke vil slette dine persondata, men snarere begrænse behandlingen; og

Når vi ikke har brug for dine persondata i forbindelse med vores behandling, men du har brug for dem til at etablere, håndhæve eller forsvare et juridisk krav.

Når du har gjort indsigelse mod behandlingen af ​​dine persondata, er brugen af ​​dine persondata begrænset i undersøgelsens varighed. I tilfælde af begrænsning af behandlingen af ​​dine persondata vil Thevea kun gemme dine persondata og anmode om dit samtykke til videre behandling.

Ret til dataportabilitet

Du har ret til, når vi behandler dine persondata med dit samtykke at anmode om, at vi leverer alle de persondata, vi har på dig, i et maskinlæsbart format, eksempelvis i en Excel-fil eller CSV-fil. Hvis det er teknisk muligt, har du ret til at få dine persondata overført til en anden datastyring.

Ret til at protestere mod databehandling

Du har ret til at afvise vores behandling af dine persondata. I et sådant tilfælde vil Thevea bede dig om at angive, hvilken behandling du gør indsigelse mod. Hvis du gør indsigelse mod enhver behandling, vil vi kun fortsætte behandlingen, hvis der er begrundede årsager til at fortsætte databehandlingen mod dit ønske.

12. Samtykke til behandling af persondata

Hvis du har givet dit samtykke, fremsender Thevea dig nyhedsbreve samt markedsføringsmateriale via e-mail fra tid til anden. Vi udsender kun den type materiale, som vi mener, du ville have interesse for.

Du bestemmer selv, om du vil give dit samtykke til den påtænkte behandling, og om du vil trække dit samtykke til en sådan behandling. Hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage, skal du kontakte os som angivet nedenfor eller ved at følge linket i e-mailen.

Læs mere om, hvad det indebærer at give sit samtykke, jf. afsnit 6.

13. Profilering

Thevea analyserer din købshistorie, dit indkøbsmønster og din adfærd hos Tretorn.com for at få mere viden om dig som kunde og om vores kunder generelt, så vi kan forbedre vores tilbud (såkaldt "Profilering"). Til samme formål kan vi også gennemgå de eventuelle personlige ønsker eller præferencer, du har givet os, herunder oplysninger om en bestemt kategori af varer, som du er interesseret i. Vi gør dette ved at analysere dine tidligere køb, og hvilke varer du har set på eller tilføjet til indkøbskurven på Tretorn.com eller ud fra, hvad du har klikket på i vores nyhedsbreve eller vores anden kommunikation med dig. Med udgangspunkt i disse oplysninger fremsender vi dig en personlig markedsføring samt tilbud.

Thevea baserer behandlingen af ​​persondata til profilering i overensstemmelse med GDPR på vores berettigede forretningsinteresse for at kunne sende tilbud og information til dig, som vi mener, du ville være interesseret i. Vi har baseret dette på en afvejning af interesser, hvor processen ikke indebærer følsomme persondata, at du er vores kunde, og at vi har en klar forretningsinteresse i at kunne markedsføre vores produkter og tjenester til dig som vores kunde på en effektiv måde.

Du kan gøre indsigelse mod behandlingen af ​​persondata gennem profilering. Det gør du ved at kontakte privacy@tretornsweden.com. Når vi har modtaget din forespørgsel, stopper vi med at behandle dine persondata til profilering

14. Til hvem overfører vi dine persondata?

Vores tjenester og produkter involverer brug af udvalgte tredjeparter. Det betyder, at vi deler dele af de persondata, vi har samlet om dig med disse. Det tæller bl.a. forretningspartnere såsom udbydere af CRM-systemer og sagsbehandling, betalings- og kommunikationstjenester eller trykning og distributionstjenester. Thevea tager de nødvendige tekniske og organisatoriske foranstaltninger, når du deler eller overfører dine persondata for at sikre, at de styres på en sikker og tryg måde. Disse tredjeparter vil kun behandle dine persondata på en måde, der overholder denne privatlivspolitik og opfylder de formål, der er angivet i denne fortrolighedspolitik.

Thevea kan være forpligtet til, efter anmodning, at videregive dine persondata, herunder på anmodning af skattemyndighederne eller politiet.

I tilfælde af ændringer i ejerskabet af Thevea kan dine persondata også deles med en tredjepart. I det tilfælde, hvor Thevea sælger hele eller dele af forretningen eller sine aktiver, kan Thevea dele dine persondata med en potentiel køber eller deres rådgiver.

Thevea videresælger ikke dine persondata til en tredjepart, medmindre vi har dit samtykke til at gøre det.

15. Hvordan beskytter vi dine persondata?

For at beskytte dit privatliv, opdage, forhindre og begrænse risici ved hackerangreb mv. har Thevea foretaget en række tekniske og organisatoriske informationssikkerhedsforanstaltninger. Ved overførsel af følsomme personoplysninger såsom kreditkortnumre og adgangskoder mv. via internettet er disse personoplysninger beskyttet af en kryptering. Thevea tager også foranstaltninger til beskyttelse af dine persondata mod uautoriseret adgang, misbrug, oplysning, ændringer og skader.

Thevea sikrer, at adgangen til dine persondata kun videregives til det personale, der har brug for oplysningerne til at fuldføre deres arbejdsopgaver, og at de behandler dine persondata fortroligt.

Overvågnin­­­­g og overholdelse

Hvis du på nogen måde er utilfreds med, hvordan vi behandler dine persondata, eller hvis du mener, at dine persondata er blevet behandlet i strid med GDPR, er du velkommen til at kontakte os. Du kan også indgive en klage til det danske Datatilsynet. Du finder flere oplysninger på www.datatilsynet.dk. Vi sikrer, at alle nye medarbejdere er bekendt med denne privatlivspolitik, så vi beskytter dine persondata på bedst mulig måde.

Thevea gennemgår denne privatlivspolitik årligt.

16. Tilsyn og overholdelse

Hvis du på nogen måde er utilfreds med, hvordan vi behandler dine persondata, eller hvis du mener, at dine persondata er blevet behandlet i strid med databeskyttelsesforordningen, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan også indsende en klage til tilsynsmyndigheden, som i øjeblikket er Datatilsynet. Du kan finde flere oplysninger herom på www.datatilsynet.dk. Vi sikrer, at alle nye medarbejdere får adgang til denne privatlivspolitik, så de ved, at deres persondata bliver beskyttet på bedst mulig vis.

17. Vilkår og betingelser for tredjepart

Vores tjenester kan undertiden være underlagt tredjepartens vilkår og betingelser. Thevea er ikke ansvarlig for sådanne tredjeparters brug af dine persondata, da de er ansvarlige for behandlingen af ​​dine persondata. Det er derfor vigtigt, at du som kunde overvejer og gennemgår vilkårene for tredjeparter, eksempelvis ved valg af forsendelsesmetode til levering af din ordre, hvor betalingstjenesteudbydere og fragtfirmaer behandler dine persondata i henhold til deres egne vilkår og betingelser. Det samme gælder for eventuelle links på Tretorn.com, der linker til andre hjemmesider.

18. Ændringer I privatlivspolitikken

Thevea forbeholder sig retten til at ændre i denne privatlivspolitik, når vi finder det nødvendigt for at overholde den gældende lov. Sådanne ændringer kræves primært i tilfælde af lovændringer på grund af erklæringer fra tilsynsmyndigheder eller andre organer, der udsteder udtalelser vedrørende GDPR. Desuden vil denne privatlivspolitik opdateres hvis nødvendigt grundet ændringer i vores varer og tjenester.

Vi informerer dig i god tid, inden ændringerne træder i kraft.

19. Kontakt os

Hvis du har spørgsmål vedrørende denne privatlivspolitik, behandlingen af ​​dine persondata, vil have registerindsigt, eller hvis du vil anmelde et brud på denne privatlivspolitik mv., er du velkommen til at kontakte os.

Thevea Brands Group AB, org. nr 559271-8240

Box 2005, 250 02 Helsingborg

Privacy Office

E-mail: privacy@tretornsweden.com