Længere leveringstid under Black Week | Forlænget returret indtil 17. januar

FAQ

FAQ

HVORDAN BETALER JEG?

Betalingen kan foretages med alle større betalingskort og håndteres af Klarna. Betalingen debiteres og trækkes fra din konto, når ordren afsendes fra os. Du bekræfter, at det anvendte kort er dit eget, eller at du har fået specifik tilladelse af kortholderen til at bruge det. Alle kortholdere er underlagt kontrol og verifikation af kortudstederen. Hvis de nægter at verificere betalingen til os, er vi ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende levering. Vi gør alt for at sikre, at vores hjemmeside er sikker.

HVORNÅR ANKOMMER MIN PAKKE?

Du vil modtage en bekræftelse, så snart din ordre forlader vores lager, inklusive alle forsendelses- og returoplysninger og et sporingsnummer. Vi har en normal leveringstid på 3-6 arbejdsdage. UPS leverer til din hjemmeadresse. Fragt 49 DKR på alle ordrer.

KAN JEG ÆNDRE MIN ORDRE/LEVERINGSADRESSE?

Når du har afgivet din ordre, kan der ikke foretages ændringer. Hvis noget er gået galt, skal du kontakte support.

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

Forudsat at ordren ikke er afsendt, kan vi muligvis stoppe ordren. Kontakt venligst vores supportteam med det samme. Hvis en ordre er blevet sendt, kan vi ikke annullere den.

HVOR ER MIN ORDREBEKRÆFTELSE?

En bekræftelse af din ordre bliver altid sendt til den e-mailadresse, du har angivet. Det kan skyldes, at den er havnet i din junk mailbox. Hvis du har indtastet en forkert e-mailadresse, kommer bekræftelsen ikke frem.

JEG HAR EN RABATKODE. HVORDAN BRUGER JEG DEN?

Du aktiverer din rabatkode før betaling. Bemærk venligst, at vi ikke kan tilføje rabatten, efter at du har afgivet din ordre.

MIN RABAT VIRKER IKKE?

Det kan skyldes et af følgende forhold:

1. Koden er ikke længere gyldig.

2. Du har stavet koden forkert, tilføjet et mellemrum eller lignende.

3. Du forsøger at kombinere rabatkoden med andre tilbud.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Følg venligst dette link for instruktioner.

HVORNÅR FÅR JEG PENGENE TILBAGE?

Når du har returneret en vare, kan det tage op til 14 dage, før du får pengene tilbage. Tilbagebetalingen sker til den betalingsmetode, du valgte, da du bestilte.

KAN JEG SÆTTE MIN FAKTURA PÅ PAUSE I TILFÆLDE AF EN RETURNERING?

Du kan sætte din faktura på pause ved at logge ind på Klarna og klikke på rapporter retur.

Så opdaterer vi fakturaen med det nye beløb.

KAN JEG BEHOLDE MIN RABAT, NÅR JEG BYTTER?

Når du skifter produkt/størrelse, afgiver du en ny ordre, når du har returneret den. Vi refunderer derefter beløbet til den betalingsmetode, du valgte, da du bestilte. Hvis du vil beholde en eventuel rabat, bedes du kontakte support.

HVORDAN KLAGER JEG OVER ET PRODUKT?

Kontakt vores kundeservice, og inkluder følgende i din e-mail:

- Ordrenummer

- Kort beskrivelse af skaden, eller hvordan den opstod/blev bemærket.

- Vedlæg billeder af skaden og et samlet billede af produktet.

HVORDAN PLEJER JEG MINE TRETORN-PRODUKTER?
Følg altid vaskeanvisningerne på vores jakker. For støvler og sko; se vores plejeguide.

HVAD ER DET INDVENDIGE MÅL PÅ DINE STØVLER/SKO?

Der er et størrelsesskema på næsten alle produkter på produktsiden. Den er placeret ved siden af, hvor du vælger størrelse. Vi har en størrelsesguide, hvor du kan måle og se, hvilken størrelse du skal bestille.

HVORDAN ER STØRRELSERNE PÅ JERES JAKKER?

Vi har et størrelsesskema på næsten alle beklædningsprodukter, du kan finde det på de forskellige produktsider ved siden af, hvor du vælger en størrelse. På unisex-produkter anbefaler vi generelt kvinder at vælge en størrelse mindre end normalt. Vi har en størrelsesguide, hvor du kan måle og se, hvilken størrelse du skal bestille.