Bestil 16. dec for levering før jul | Forlænget returret indtil 17. januar

Ofte Stillede Spørgsmål

HVORDAN FORETAGER JEG EN REKLAMATION?

Hvis dit Tretorn-produkt har fejl eller mangler, kan du foretage en reklamation. Som kunde har du ret til at klage over produktfejl efter købet. Du har reklamationsret, hvis defekten skyldes en fabrikationsfejl, men kan ikke indgive en reklamation, hvis den er forårsaget af forkert brug, slid eller uagtsomhed.

Hvis du har købt dit Tretorn-produkt hos en forhandler, skal du kontakte butikken direkte. Reklamationer/klager håndteres altid af forhandleren, og vi har derfor ingen indflydelse på, hvordan butikken behandler den pågældende sag.

Hvis du har købt dit Tretorn-produkt via vores webshop, bedes du sende en e-mail til support@tretornsweden.com. Vedhæft et billede af fejlen/manglerne, og oplys dit ordrenummer.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Følg venligst dette link for returvejledning.

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

I nogle tilfælde kan vi hjælpe dig med at annullere din ordre. Send venligst en e-mail til support@tretornsweden.com, og vi vil gøre vores bedste for at annullere ordren.

KAN JEG ÆNDRE I MIN ORDRE?

Når du har placeret din ordre, kan du ikke foretage ændringer. Hvis noget er gået galt, bedes du sende en e-mail til support@tretornsweden.com.

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN TILBAGEBETALING?

Så snart vi modtager din returforsendelse, refunderer vi beløbet. Bemærk venligst, at det kan tage op til 14 dage, før beløbet står på din bankkonto. I enkelte tilfælde vil beløbet være synligt på købsdatoen for din ordre. Gem dit trackingnummer for returforsendelsen, så du til enhver tid kan få en status for din returforsendelse.

HVOR ER MIN ORDREBEKRÆFTELSE?

Vi fremsender en ordrebekræftelse og leveringsbekræftelse til den e-mailadresse, du har indtastet i forbindelse med dit køb. Hvis du ikke kan finde den, bedes du tjekke din spammappe. Hvis du har oplyst en forkert e-mailadresse, kan vi ikke sende bekræftelserne.

HVAD ER INDERMÅLET PÅ JERES SKO/STØVLER?

Der er et størrelsesskema på næsten alle produkter på produktsiden. Det er placeret ved siden af, hvor du vælger størrelser. Hvis du ikke kan finde det, bedes du kontakte kundeservice.

HVORDAN ER STØRRELSEN PÅ JAKKERNE?

Vi har en størrelsestabel til næsten alt vores tøj. Du finder den på de forskellige produktsider ved siden af der, hvor du vælger størrelse. Ved unisex-produkter anbefaler vi som regel kvinder at gå en størrelse ned i forhold den normale størrelse. 

HVORDAN PLEJER JEG MINE TRETORN-PRODUKTER?

Følg altid vaskeinstruktionerne på jakkerne. Se vores plejeguide for støvler og sko.

HVOR LANG TID TAGER DET, FØR JEG MODTAGER MIN ORDRE?

Det varierer meget, eftersom vi samarbejder med forskellige logistikfirmaer. Den normale leveringstid er 2–5 arbejdsdage, alt afhængigt af hvor du bor. Hvis du ikke har fået en e-mail med en forsendelsesbekræftelse i løbet af 2 arbejdsdage, bedes du kontakte vores kundeservice

JEG HAR EN RABATKODE. HVORDAN AKTIVERER JEG DEN?

Du aktiverer rabatkoden i indkøbskurven, før du placerer din ordre. Du bedes være opmærksom på, at vi ikke kan tilføje rabatkoder, efter du har placeret din ordre. 

MIN RABATKODE FUNGERER IKKE?

Det kan skyldes tre forskellige ting:
1. Koden er ikke længere gyldig.
2. Du har stavet koden forkert, tilføjet et mellemrum eller lignende.
3. Du prøver at kombinere koden med andre rabatter.

Hvis dette ikke gælder i dit tilfælde, bedes du venligst kontakte vores kundeservice.

HVORFOR BLIVER MIT TELEFONNUMMER IKKE ACCEPTERET? 

Indtast venligst dit telefonnummer i henhold til instruktionerne i betalingsmodulet, uden mellemrum.